Akçakoca’dea “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Gençlik Yürüyüşü düzenlendi.
Çuhallı çarşıısndaki kapalı spor salonu önünde başlayan yürüyüş, ellerinde Türk bayrakları olan gençlerinm Hükümet Konağına kadar yaptıkları yürüyüşle son buldu.
Hükümet konağının önünde yapılan saygı duruşu ve okunan İstiklal Marşı sonrasında etkinlik, Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü çelenginin Atatürk Anıtına bırakılmasıyla son buldu.






.
1
OKUL SERVİSLERİNDE YENİ DÖNEM BAŞLADI!
60634 kez okundu
2
AKÇAKOCA’DA “KADIN SESLERİ” KONSERİNE YOĞUN İLGİ
17235 kez okundu
3
Akçakoca’nın Eğitimcilerinden İhtiyaçlı Ailelere Yardım
17042 kez okundu
4
O KADAR KADRO BEKLEYEN VARKEN AKÇAKOCA’DA AYNI KİŞİ 3 KURUMA YETKİLİ YAPILDI
16270 kez okundu
5
Dersten Aldırdığı Çocukları Karakol ve Hastane Koridorlarında Dolaştırdı
15659 kez okundu