Akçakoca İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü olarak 39 okul, 6039 öğrenci 497 öğretmen ile 2021/2022 Eğitim Öğretim yılına maske mesafe kurallarına uyarak sorunsuz bir şekilde başlamıştır.
Okullar başlamadan önce tüm okullarımız Akçakoca Belediyesi’nin destekleriyle dezenfekte edilmiştir.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Ezer ve şube müdürü Hasan Yıldırım Cumhuriyet İlkokulu ve Atatürk Ortaokulu na ziyarette bulunarak Eğitim Öğretim ile ilgili bilgi alışverişinde bulundular.

1
OKUL SERVİSLERİNDE YENİ DÖNEM BAŞLADI!
60622 kez okundu
2
AKÇAKOCA’DA “KADIN SESLERİ” KONSERİNE YOĞUN İLGİ
17222 kez okundu
3
Akçakoca’nın Eğitimcilerinden İhtiyaçlı Ailelere Yardım
17030 kez okundu
4
O KADAR KADRO BEKLEYEN VARKEN AKÇAKOCA’DA AYNI KİŞİ 3 KURUMA YETKİLİ YAPILDI
16258 kez okundu
5
Dersten Aldırdığı Çocukları Karakol ve Hastane Koridorlarında Dolaştırdı
15646 kez okundu