Akçakoca Belediye Başkanı Cüneyt Yemenici, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) Dadalı köyündeki fındık alım merkezini ziyaret ederek çalışanlara ve fındık üreticilerine hayırlı olsun temennilerinde bulundu.

Yemenici, TMO’nun ilk fındık alım gününde beraberinde son seçimlerde Ak Partinin Düzce milletvekili adayı olan Numan Çabuk ile ziyaret ettiği alım merkezinde vatandaşlara tatlı ikram etti.

Çalışan işçilerle de hatıra fotoğrafları çektiren Başkan Yemenici, fındık alımının hayırlı uğurlu olmasını temennisini iletti.


3
AKÇAKOCA TERMİNALİNDE YÜZLER GÜLÜYOR: VATANDAŞ VE ESNAFTAN ‘DEĞİŞİME’ TAM NOT!
18391 kez okundu
4
HAVLUNU AL, GEL!.. BAYRAMDA AKÇAKOCA SAHİLLERİ HALKIN HİZMETİNDE
17874 kez okundu
5
ABİTAŞ’TA GÖREV DEĞİŞİMİ… DEVİR TESLİM YAPILDI
15791 kez okundu