Akçakoca belediye başkanı Fikret Albayrak Düzce üniversitesi Hastanesi’nde bugün sabah saat 8’de ameliyata girip saat 10’da ameliyattan çıktı.
Midesindeki rahatsızlıktan dolayı laporoskopi ameliyatı geçiren başkan Albayrak’ın ameliyat sonrası durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Başkan Albayrak’ın servise alındığı ve tedavisinin burada devam edeceği, herhangi bir aksilik olmazsa yarın taburcu edileceği öğrenildi.
Akçakoca Gazetesi olarak başkan Albayrak’a gecmiş olsun diyoruz.
.
1
CHP’Lİ VEKİL TALİH ÖZCAN ALTUNÇAY GÖLETİ İŞİNİN PEŞİNİ BIRAKMIYOR
26716 kez okundu
2
AKÇAKOCA VE BAYRAMPAŞA BELEDİYELERİ ARASINDA ‘KARDEŞLİK’ PROTOKOLÜ
8971 kez okundu
3
NAİM TOP AKÇAKOCA BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI OLDU
7226 kez okundu
4
FARUK ÖZLÜ’DEN ÜMİT ÖZDAĞ’A ‘KARBONMONOKSİT’ YAKIŞTIRMASI
5061 kez okundu
5
VALİ ASLAN AKÇAKOCA’YA ÇIKARTMA YAPTI
4715 kez okundu