Akçakoca ve Bayrampaşa (İstanbul) belediyeleri kardeş belediye oluyor.
Karar, Akçakoca belediye meclisinin şubat ayı oturumunda ele alındı. Belediye Başkanı Fikret Albayrak, yaptığı değerlendirmede, teklifin Bayrampaşa belediyesinden geldiğini söylerken, kardeş belediye olabilmek için başkana yetki verilmesi için oylama yapıldı.
Yapılan oylamada, tüm meclis üyeleri başkana ‘evet’ yönünde oy verirken, iki belediye arasında iş birliği ve dayanışma süreçlerine yol açacak olan protokolün imzalanması için başkan Albayrak’a yetki verildi.
.
1
CHP’Lİ VEKİL TALİH ÖZCAN ALTUNÇAY GÖLETİ İŞİNİN PEŞİNİ BIRAKMIYOR
26746 kez okundu
2
AKÇAKOCA VE BAYRAMPAŞA BELEDİYELERİ ARASINDA ‘KARDEŞLİK’ PROTOKOLÜ
8986 kez okundu
3
NAİM TOP AKÇAKOCA BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI OLDU
7242 kez okundu
4
FARUK ÖZLÜ’DEN ÜMİT ÖZDAĞ’A ‘KARBONMONOKSİT’ YAKIŞTIRMASI
5067 kez okundu
5
VALİ ASLAN AKÇAKOCA’YA ÇIKARTMA YAPTI
4721 kez okundu