Anadolu Gençlik Derneği Siyeri Nebi yarışması Akçakoca’da gerçekleştirildi. yaklaşık 100 öğrencinin katıldığı sınavda öğrenciler ter döktü.

Anadolu Gençlik Derneğinin gerçekleştirdiği sınav Akçakoca İmam Hatip ortaokulunda gözetmenler eşliğinde gerçekleştirildi.
Yarışmaya katılan öğrencilere teşekkür eden Anadolu Gençlik Derneği Akçakoca ilçe başkanı Necati Can, sonuçların 30 Haziran’a kadar açıklanacağını belirtti. Ayrıca katkılarından dolayı, İmam Hatip ortaokulu müdürü Talip Kocaoğlu’nu da teşekkür eden başkan Can, dereceye giren öğrencilerin ödüllendirileceğini belirtti.

.
1
OKUL SERVİSLERİNDE YENİ DÖNEM BAŞLADI!
60643 kez okundu
2
AKÇAKOCA’DA “KADIN SESLERİ” KONSERİNE YOĞUN İLGİ
17244 kez okundu
3
Akçakoca’nın Eğitimcilerinden İhtiyaçlı Ailelere Yardım
17051 kez okundu
4
O KADAR KADRO BEKLEYEN VARKEN AKÇAKOCA’DA AYNI KİŞİ 3 KURUMA YETKİLİ YAPILDI
16281 kez okundu
5
Dersten Aldırdığı Çocukları Karakol ve Hastane Koridorlarında Dolaştırdı
15669 kez okundu