DOLAR 46,5222 0.02%
EURO 52,9598 0.18%
ALTIN 5.958,38-0,36
BIST 14.331,21-1,43%
BITCOIN 2868389-1,60%
Düzce
24°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

600 okunma

10 seneliğine 2 Milyona kiralamıştı… Şimdi 3 Milyon 930 bine satın aldı

ABONE OL
16/04/2020 12:35
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Akçakoca Belediyesi, Değirmenağzındaki akaryakıt istasyonunu satışa çıkardı.

Bugün saat 10.30’da belediye meclis salonunda yapılan ihaleye kiracılardan başka bir firma katılmadı.

Mülkiyeti belediyeye ait olan istasyon 4 bin 400 metrekare alan üzerine kurulu bir istasyon.

Belediyenin Düzce ve Akçakoca’dan bilirkişi heyetlerine fiyat değer tespiti yaptırdığı istasyona 3 milyon 830 bin lira değer biçilmişti.

Bugün yapılan ihaleye katılan Bekçioğlu Petrol ise 110 bin lira geçici teminat vererek girdi ihaleye.

Rakip firmanın olmadığı ihalede ihale komisyonu 3 milyon 900 bin liradan ihaleyi açtı.

Firma sahibi İbrahim Kurt asına giren yetkilinin 3 milyon 920 bin lira teklifine karşılık, ihale komisyonu inisiyatif kullanarak 10 bin lira daha ekleyince, akaryakıt istasyonu 3 milyon 930 bin liraya Bekçioğlu firmasına kaldı.

Bekçioğlu firması, önceki dönem belediye yönetiminden aynı yeri 10 yıllığına 2 milyon liraya kiralamıştı.

 


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ