01.11.2021 – 15.12.2021 tarihleri arasında Sakarya’da düzenenlenen U-16 Erkek Basketbol Yerel Ligi’nde, takımımız Akçakoca Gençlik Merkezi Gençlik Spor Kulübu Derneği, 9 takımın bulundugu ve çift devreli oynanan musabakalar sonucu turnuva 2.si olarak Düzce ilimizi temsilen yapilacak olan bölge şampiyonasına gitmeye hak kazanmıştır.
Tüm sporcularımızı başarılarından dolayı tebrik ederiz.


.
2
AKÇAKOCA’NIN GURURU BERRAK DİLAY TOP, TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLDU
8374 kez okundu
3
TUANNA YERLİKAYA BOKSTA BÖLGE ŞAMPİYONU OLDU
6991 kez okundu
4
Kış Ligi Halı Saha Turnuvasına Renk Geldi… Şöhretler Karması Oldukça İddialı
6449 kez okundu
5
Akçakocaspor Kulüp Yönetimi Takımı Lig’lerden Çekti… Taraftarın Tepkisi Büyük
6138 kez okundu