DOLAR 46,4695 0.03%
EURO 53,3318 -0.01%
ALTIN 6.257,930,84
BIST 14.734,50-0,63%
BITCOIN 2980876-0,11%
Düzce
23°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

890 okunma

ŞAMPİYONLARDAN VALİYE ZİYARET

ABONE OL
27/10/2017 13:28
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Düzce Valisi Zülkif Dağlı Avrupa Şampiyonalarında derece alan milli sporcuları makamında ağırladı.

Düzce Valisi Zülkif Dağlı, Arnavutluk’ ta düzenlenen Gençler Avrupa Halter Şampiyonasında Avrupa İkincisi, Kosova’da düzenlenen U15- U17 Yıldızlar Avrupa Halter Şampiyonasında Avrupa birinciliği kazanan Nuray Levent ile  Kosova’da düzenlenen U15-U17 Yıldızlar Avrupa Halter Şampiyonasında Avrupa dördüncülüğü kazanan Hasan Kesek ve Antrenörleri Yasin Aydın’ı makamında ağırladı.

Gençlik Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci’ nin de yer aldığı ziyarette sporcuları tebrik eden Dağlı, onlarla sohbet etti. Ziyaret, fotoğraf çekiminin ardından milli sporculara hediye takdim edilmesiyle son buldu.


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.