Akçakoca’dan Düzce, Ereğli ve Karasu’ya sefer yapan minibüsler, 1 Haziran’dan itibaren yeni uygulamaya geçiyor.
1 Haziran tarihi itibariyle kısman de olsa normalleşme takvimine girilmesinin ardından, minibüs esnafı da yeni bir düzenleme yaptı.
Buna göre, minibüsler artık yarım saat arayla sefer yapacak.
Halkımıza duyurulur…
.
1
Başarılı müdür Yasin Efe Belediyeden istifa etti OSB’nin başına geçiyor
15077 kez okundu
2
AKÇAKOCA’NIN KADERİNİ TEK BİR ALANA HAPSETMEK DOĞRU DEĞİL
12922 kez okundu
3
Şifalı Su bölgesine satış büfeleri kondu
9844 kez okundu
4
Akçakocalı iş insanının fabrika inşaatı pandemiye rağmen hız kesmiyor
9763 kez okundu
5
STARFEST İKİNCİ KEZ AKÇAKOCA’DA: İNDİRİM STANTLARINA YOĞUN İLGİ
9574 kez okundu