DOLAR 46,5198 0.02%
EURO 52,8818 0.03%
ALTIN 5.947,99-0,54
BIST 14.348,980,12%
BITCOIN 2844019-2,68%
Düzce
28°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

TUNCAY TOP

TUNCAY TOP

25 Haziran 2026 Perşembe

Akçakoca’da ekmek israfına karşı anlamlı bir etkinlik düzenlendi

0

BEĞENDİM

ABONE OL

 

Gönül Yavuz İlkokulu, öğretmen, öğrenci ve velileriyle anlamlı bir projenin altına imza attı.

Gönül Yavuz İlkokulu idaresi, Nihayet Say başkanlığında Tutumluluk Değeri adı altında ‘Ekmeğini  İsraf Etme’ sloganıyla ekmek israfının önemi hakkında farkındalık oluşturdular.

Bu kapsamda proje 20 gün sürdü. Sınıflarda yönergeler doğrultusunda çeşitli etkinlikler yapıldı.

Aylar öncesinden planlanan etkinlik ile ilgili olarak Ankara Toprak Mahsulleri Ofisi ile temas kuruldu, destek alındı. İsraf konusu süreç içinde öğrencilere tüm boyutlarıyla anlatılırken, ekmek israfının ülkemiz ekonomisine zararları anlatıldı.

Ekmek israfı ile ilgili öğrencilere kitap, puzzle, broşür dağıtıldı. Ekmek konulu sınıflar arası afiş yarışması yapıldı ve son gün afişler sergilendi.

Veliler arasında bayat ekmek kullanılarak börek, pasta, kek yarışmaları düzenlendi. Tüm velilerin katılımıyla kermes düzenlendi.

20 gün süren projenin finalinde Akçakoca Kaymakamı Yasin Öztürk, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Ezer ve eğitim camiasından çok sayıda isim etkinliğe katıldı.

Etkinlikte bir konuşma yapan Kaymakam Öztürk, projenin çok anlamlı bir proje olduğunu belirterek benzer çalışmaların devam etmesinin önemine vurgu yaptı.

Kaymakam Öztürk, öğrenci velilerinin bayat ekmeklerle yaptığı kek, pasta ve börek yarışında da eşiyle birlikte jüri üyeliği yaptı. 

 

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.