DOLAR 46,5174 0.02%
EURO 52,9856 0.24%
ALTIN 6.002,010,36
BIST 14.247,39-0,58%
BITCOIN 2738434-3,88%
Düzce
28°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Medyaj Creative

Medyaj Creative

03 Nisan 2021 Cumartesi

Acı yedikten sonra sakın su içmeyin!

0

BEĞENDİM

ABONE OL

Uzmanlar su içmenin kurallarını şöyle sıralıyor: “Banyodan sonra su, içilirse organlar yaşlanır. Acı yedikten sonra içilirse reflü, gastrit ve bağırsak rahatsızlığına yol açar. Meyvenin üzerine içilirse mide asidi oluşur. Spor sonrası su içmek karaciğer ve dalağı büyütür.

Tatlının üzerine su içilmesi şekeri yükseltir. Suyu korkunca, uyanınca, uykudan önce ve yemek arasında içmekte bir sakınca yoktur.”

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.