Düzce İl Sağlık Müdürlüğü koordinesinde, Akçakoca İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından, ilçeye gelen mevsimlik tarım işçilerine yönelik sağlık tarama programı bu yılda devam etti. İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri, ilçede bulunan mevsimlik tarım işçilerini sağlık taramasından geçirdi.

Sağlık Müdürlüğü ekipleri, Akçakoca ilçesine bağlı Altunçay köyünde mevsimlik tarım işçilerine kanser taraması, göz muayenesi ve diş taraması yaptı.
Mevsimlik tarım işçilerine sağlık taraması haricinde mobil sağlık ekipleri Kırım Kongo Kanamalı Ateşi, yanık ve sıcak çarpmalarında ilkyardım konularında eğitimler verdi.
İlçe Sağlık Müdürlüğü ekiplerince her akşam saat 19:00’dan sonra ilçeye bağlı köylerde bulunan işçilerin yaşam alanlarına gidilerek, tarama programının devam edileceği bildirildi.




.
1
Akçakoca, Asya bebek için tek yürek oldu
9345 kez okundu
2
Sevilen iş insanı Esat Sarıoğlu yoğun bakıma alındı
8126 kez okundu
3
HASTA ÇOCUKLARIN KURTARICI MELEĞİ DİLARA YILMAZ’A SAHİP ÇIKALIM
8017 kez okundu
4
İŞADAMI RAMAZAN EREN KALP KRİZİ GEÇİRDİ
7420 kez okundu
5
Esnaf Odası Başkanı Hikmet Sarıoğlu’nun Kalp Kapakçığı Değişti
7203 kez okundu