Akçakoca eski Belediye Başkanı Cüneyt Yemenici, ülkemize de sıçrayan koronavirüse karşı mücadele etmek için herkese, “evde kalın” çağrısında bulundu.

Virüse karşı görevinin başında olduğunu belirten Yemenici “ Sevgili Akçakocalılar, bizler sizler için görevimizin başındayız. Sizlerde lütfen bizler için evde kalın. Virüs belasından kurtulmak için lütfen kurallara uyalım, tedbiri elden bırakmayalım, panikte yapmayalım.” Dedi.
Ayrıca Yemenici, virüsün alınacak tedbirlerden daha büyük olmadığını söyledi.
1
CHP’Lİ VEKİL TALİH ÖZCAN ALTUNÇAY GÖLETİ İŞİNİN PEŞİNİ BIRAKMIYOR
26746 kez okundu
2
MHP’NİN DÜZCE VE İLÇELERİNDE ADAYLARI BELLİ OLDU
15619 kez okundu
3
CHP’liler Akçakoca sokaklarını turladı… Çocuklara bayrak ve balon dağıttı
9913 kez okundu
4
HACDAN DÖNEN FARUK ÖZLÜ’NÜN İLK DURAĞI AKÇAKOCA OLDU
9744 kez okundu
5
Cüneyt Yemenici Tüm Gelirini Kızılay’a Bağışladı!..
9546 kez okundu