Dün oynanan Kaynaşlı Belediyespor – Akçakocaspor müsabakası, bizim için zor bir maç da olsa, 90 dakika sonunda gülen taraf Akçakocaspor oldu.
ilk yarı 1 – 0 öne geçen Akçakoca ekibine ikinci yarı penaltı golüyle karşılık veren Kaynaşlı sporu eşitledi.
Akçakocaspor’un attığı ikinci gol ilde sahadan 2- 1’lik skorla ayrılan taraf olduk.
Akçakocaspor bu sene ligin başladığı ilk haftadan beri iyi bir performans sergiliyor. Bu başarının altında takımı ekonomik olarak rahatlatan belediye başkanı Okan Yanmaz’ın motive edici etkisi yüksek.
Fırsatını buldukça maçları izlemeye giden başkan Yanmaz’ın oyuncuların morallerini yüksek tuttuğu, topçuları ateşlediği de bir gerçek.
Belediye Başkanı Okan Yanmaz, Kaynaşlı deplasmanında da takımı yalnız bırakmadı.
Maçı tribünlerden izleyen Yanmaz, galibiyet sonrası sahaya inerek topçuları ve teknik heyeti tebrik etti.
2
AKÇAKOCA’NIN GURURU BERRAK DİLAY TOP, TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLDU
8375 kez okundu
3
TUANNA YERLİKAYA BOKSTA BÖLGE ŞAMPİYONU OLDU
6991 kez okundu
4
Kış Ligi Halı Saha Turnuvasına Renk Geldi… Şöhretler Karması Oldukça İddialı
6449 kez okundu
5
Akçakocaspor Kulüp Yönetimi Takımı Lig’lerden Çekti… Taraftarın Tepkisi Büyük
6140 kez okundu