DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BIST 13.694,19-1,28%
BITCOIN 28278301,39%
Düzce
25°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI YÜKSEL YILMAZ’IN COVİD 19 TESTİ POZİTİF ÇIKTI
4728 okunma

BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI YÜKSEL YILMAZ’IN COVİD 19 TESTİ POZİTİF ÇIKTI

ABONE OL
09/02/2022 13:27
BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI YÜKSEL YILMAZ’IN COVİD 19 TESTİ POZİTİF ÇIKTI
1

BEĞENDİM

ABONE OL

Akçakoca Belediye Başkan yardımcısı Yüksel Yılmaz’ın Covid 19 testinin pozitif çıkmasıyla, evinde istirahate çekildiği, tedavisinin uzaktan yapıldığı öğrenildi.

Başkan yardımcısı Yılmaz’ın sağlık durumun iyi olduğu öğrenilirken, kendisiyle temaslı olduğu için karantinada tutulan eşiyle birlikte 5 gün süreyle evde olacakları, akabinde yaptıracakları Covid testinin sonucuna göre dışarıya çıkabilecekleri bilgisine ulaşıldı.

Çalışkan başkan yardımcısı Yüksel Yılmaz ve kıymetli eşine geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz.

 

 

 

 

.

 


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.