Akçakoca Belediye Başkan yardımcısı Yüksel Yılmaz’ın Covid 19 testinin pozitif çıkmasıyla, evinde istirahate çekildiği, tedavisinin uzaktan yapıldığı öğrenildi.
Başkan yardımcısı Yılmaz’ın sağlık durumun iyi olduğu öğrenilirken, kendisiyle temaslı olduğu için karantinada tutulan eşiyle birlikte 5 gün süreyle evde olacakları, akabinde yaptıracakları Covid testinin sonucuna göre dışarıya çıkabilecekleri bilgisine ulaşıldı.
Çalışkan başkan yardımcısı Yüksel Yılmaz ve kıymetli eşine geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz.
.
1
Akçakoca, Asya bebek için tek yürek oldu
9334 kez okundu
2
Sevilen iş insanı Esat Sarıoğlu yoğun bakıma alındı
8116 kez okundu
3
HASTA ÇOCUKLARIN KURTARICI MELEĞİ DİLARA YILMAZ’A SAHİP ÇIKALIM
8007 kez okundu
4
İŞADAMI RAMAZAN EREN KALP KRİZİ GEÇİRDİ
7400 kez okundu
5
Esnaf Odası Başkanı Hikmet Sarıoğlu’nun Kalp Kapakçığı Değişti
7188 kez okundu