AK Parti Zonguldak Milletvekili Polat Türkmen’in eşi Şükran Türkmen’in Covit-19 testi pozitif çıktı.
Eşinin Coranavirüse yakalandığını sosyal medya hesabından duyuran ve kendisinin de test sonucu beklediğini belirten Milletvekili Polat Türkmen, “Herkese iyi akşamlar. Eşimin COVID 19 testi bugün itibariyle pozitif çıkmıştır. Benimde test sonucumu beklediğim sürede ve eşimin rahatsızlığından dolayı bugün itibari ile karantinaya alınmış bulunmaktayım. Herkese selam sevgi saygılarımı sunar dualarınızı beklerim” paylaşımında bulundu.
.
1
Akçakoca, Asya bebek için tek yürek oldu
9334 kez okundu
2
Sevilen iş insanı Esat Sarıoğlu yoğun bakıma alındı
8116 kez okundu
3
HASTA ÇOCUKLARIN KURTARICI MELEĞİ DİLARA YILMAZ’A SAHİP ÇIKALIM
8007 kez okundu
4
İŞADAMI RAMAZAN EREN KALP KRİZİ GEÇİRDİ
7400 kez okundu
5
Esnaf Odası Başkanı Hikmet Sarıoğlu’nun Kalp Kapakçığı Değişti
7187 kez okundu