Düzce Merkeze bağlı Nalbantoğlu Mahallesi’nde 35 yaşındaki kadının kendini asarak yaşamına son verdiği iddia ediliyor.
Nalbantoğlu Mahallesi’nde 35 yaşındaki kadın evinde kendini asarak intihar etti. İntihar sebebi henüz bilinmezken olay yerine gelen polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı..
.
1
İhaleyi Kazanan İşadamı Tehdit Edildiğini Açıklıyor, Yetkililer Suskun!
24719 kez okundu
2
Akçakocalı Önsel Aydın Bursa’da Trafik Kazası Geçirdi…Tedavi Altına Alınan Gencin Hayati Tehlikesi Sürüyor
18703 kez okundu
3
GENÇ DOKTOR EVİNDE ÖLÜ BULUNDU…
16077 kez okundu
4
Meteoroloji’den ‘Kuvvetli Yağış’ uyarısı!..
15300 kez okundu
5
FREN YERİNE GAZA BASAN KADIN SÜRÜCÜNÜN ARACI KORKULUKLARDA ASILI KALDI
14192 kez okundu