Türkiye genelinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele tedbirleri kapsamında 15 Şubat Pazartesi saat 05.00’te sona erecek sokağa çıkma kısıtlaması dün gece saat 21.00 itibarıyla başladı.

Akçakoca’da ise kısıtlama tedbirlerine soğuk havalar da eklenince cadde ve sokaklar adeta ıssız kaldı.
Bok kalan sokaklarda köpeklerin özgürce dolaşmaları ve güvercinlerin korkudan uzak bir biçimde sokaklara inmeleri objektiflerimize takıldı.
Haber: İbrahim ÇAKMAK

1
İhaleyi Kazanan İşadamı Tehdit Edildiğini Açıklıyor, Yetkililer Suskun!
24736 kez okundu
2
Akçakocalı Önsel Aydın Bursa’da Trafik Kazası Geçirdi…Tedavi Altına Alınan Gencin Hayati Tehlikesi Sürüyor
18721 kez okundu
3
GENÇ DOKTOR EVİNDE ÖLÜ BULUNDU…
16093 kez okundu
4
Meteoroloji’den ‘Kuvvetli Yağış’ uyarısı!..
15315 kez okundu
5
FREN YERİNE GAZA BASAN KADIN SÜRÜCÜNÜN ARACI KORKULUKLARDA ASILI KALDI
14201 kez okundu