18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi’nin 104. yıl dönümü dolayısıyla çelenk töreni düzenlendi.

Hükümet Konağı önünde saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, Kaymakam
Yasin Öztürk ve Belediye Başkanı Cüneyt Yemenici, Atatürk büstüne çelenk bıraktı.
Tören, öğretmenevinde düzenlenecek etkinliklerle devam etti.


2
Filiz – Murat Oymak çifti ikinci çocuklarını kucaklarına aldı
6540 kez okundu
3
AKÇAKOCA’DA DENİZE GİREN BİR KİŞİ BOĞULDU
6369 kez okundu
4
BALATLI GÜREŞ AĞASI FATİH MUTLU’DAN GELENEĞE GÜÇLÜ DESTEK!
6080 kez okundu
5
YEMENİCİ AİLESİ ÇOCUKLARIYLA BİRLİKTE KARIN KEYFİNİ ÇIKARDI
5907 kez okundu