23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının 97. Yıldönümü soğuk hava ve sağanak yağmura rağmen geniş bir katılımla gerçekleşti.

Sabah 09.00’da başlayan çelenk koyma törenine İlçe Kaymakamı Yasin Öztürk ve Belediye Başkanı Cüneyt Yemenici ile birlikte ilçe protokolünün tamamına yakını katıldı.

Törene katılan protokol üyeleri, yağmura karşı bir gün öncesinden belediye ekipleri tarafından kurulan çadırın altında durdular.

Resmi çelenk bırakma töreni, Cumhuriyet meydanında bulunan Atatürk heykeline İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Ezer’in çelenk koymasıyla başladı.

Ardından bir dakikalık saygı duruşu ve okunan İstiklal marşının ardından tören sona erdi.

2
Filiz – Murat Oymak çifti ikinci çocuklarını kucaklarına aldı
6542 kez okundu
3
AKÇAKOCA’DA DENİZE GİREN BİR KİŞİ BOĞULDU
6369 kez okundu
4
BALATLI GÜREŞ AĞASI FATİH MUTLU’DAN GELENEĞE GÜÇLÜ DESTEK!
6094 kez okundu
5
YEMENİCİ AİLESİ ÇOCUKLARIYLA BİRLİKTE KARIN KEYFİNİ ÇIKARDI
5909 kez okundu