Akçakoca Belediye Ulaştırma Amirliğinden yapılan açıklamada ; 30.01.2022 tarihinden itibaren otobüslere kartsız ve biletsiz yolcu alınmayacağı belirtildi.
Açıklama şu şekilde:
”Akçakoca Belediye Ulaştırma Amirliği yeni yılla birlikte 30.01. 2022 tarihinden itibaren kartsız, bakiyesiz, ve biletsiz kesinlik yolcu alınmayacaktır. Vatandaşlarımızın mağdur olmamaları için gerekli belgelerle birlikte belediyemiz ulaşım hizmetleri amirliğine başvuru yaparak kart almaları önemle rica olunur.”
.
3
AKÇAKOCA TERMİNALİNDE YÜZLER GÜLÜYOR: VATANDAŞ VE ESNAFTAN ‘DEĞİŞİME’ TAM NOT!
18370 kez okundu
4
HAVLUNU AL, GEL!.. BAYRAMDA AKÇAKOCA SAHİLLERİ HALKIN HİZMETİNDE
17864 kez okundu
5
ABİTAŞ’TA GÖREV DEĞİŞİMİ… DEVİR TESLİM YAPILDI
15771 kez okundu