Düzce’nin Cumayeri ve Akçakoca ilçelerinde 2019 yılında meydana gelen sel felaketinde kullanılmaz hale gelen sağlık ocağı binasının yerine yenisi yapıldı, hizmete açıldı.

Düzce’de 18 Temmuz 2019’da büyük bir sel afeti yaşandı. Yaşanan selde bin yılda yağması beklenen yağış bir gecede toprağa düştü. Metrekareye 162 kilogram yağış düşmesiyle 50’ye yakın köyde su baskını ve toprak kayması yaşandı 7 kişide hayatını kaybetmişti.

Yaşanan selde Akçakoca’ya bağlı Uğurlu Aile Sağlığı Merkez de kullanılmaz hale gelmişti. Devlet bölgede yaraları sararak Uğurlu Aile Sağlığı Merkezi’ni yeniden inşa etti ve hasta kabulüne başladı.

1
Akçakoca, Asya bebek için tek yürek oldu
9345 kez okundu
2
Sevilen iş insanı Esat Sarıoğlu yoğun bakıma alındı
8126 kez okundu
3
HASTA ÇOCUKLARIN KURTARICI MELEĞİ DİLARA YILMAZ’A SAHİP ÇIKALIM
8017 kez okundu
4
İŞADAMI RAMAZAN EREN KALP KRİZİ GEÇİRDİ
7420 kez okundu
5
Esnaf Odası Başkanı Hikmet Sarıoğlu’nun Kalp Kapakçığı Değişti
7203 kez okundu