Türk Polis Teşkilatının Kuruluşunun 174. Yılı Nedeniyle Akçakoca’da Çelenk Sunum Töreni Yapıldı.

Saat 09.30’da Kaymakamlık tören alanında gerçekleştirilen etkinliğe Kaymakam Yasin Öztürk, Belediye Başkan Yardımcısı Hakan Öztaş, CHP dışında Tüm siyasi partilerin ilçe başkanları ve yöneticileri ile STK temsilcileri ve daire müdürleri katıldı.
Törende İlçe Emniyet Müdürlüğünün çelengi Komiser Yardımcısı ilçe emniyet müdür vekili Aytaç Yıldırım tarafından Atatürk Anıtına konuldu.

Saygı duruşu ve ardından okunan İstiklal Marşının ardından tören sona erdi. Tören sonunda tebrikler kabul edildi.

2
Filiz – Murat Oymak çifti ikinci çocuklarını kucaklarına aldı
6540 kez okundu
3
AKÇAKOCA’DA DENİZE GİREN BİR KİŞİ BOĞULDU
6369 kez okundu
4
BALATLI GÜREŞ AĞASI FATİH MUTLU’DAN GELENEĞE GÜÇLÜ DESTEK!
6080 kez okundu
5
YEMENİCİ AİLESİ ÇOCUKLARIYLA BİRLİKTE KARIN KEYFİNİ ÇIKARDI
5907 kez okundu