Akçakoca Devlet Hastanesi diyetisyeni, Süha Güven Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerine diyet ve sağlıklı beslenme konularında bir bilgilendirme yaptı.

Akçakoca Devlet Hastanesi Diyetisyeni Canan Akbulut tarafından Sağlıklı Beslenme ile ilgili yapılan sunum, farkındalık oluşturmak ve öğrencilerin dikkatini konunun önemine çekmek amacıyla yapıldı.
Bir saat süren sunumun sonunda soru cevap bölümüne geçilirken, eğitim programının sonunda toplu hatıra fotoğrafları çekildi.

1
Akçakoca, Asya bebek için tek yürek oldu
9345 kez okundu
2
Sevilen iş insanı Esat Sarıoğlu yoğun bakıma alındı
8126 kez okundu
3
HASTA ÇOCUKLARIN KURTARICI MELEĞİ DİLARA YILMAZ’A SAHİP ÇIKALIM
8017 kez okundu
4
İŞADAMI RAMAZAN EREN KALP KRİZİ GEÇİRDİ
7420 kez okundu
5
Esnaf Odası Başkanı Hikmet Sarıoğlu’nun Kalp Kapakçığı Değişti
7203 kez okundu