Muharrem ayına girdiğimiz şu günlerde Esvet – Dilek Sarıoğlu Anaokulu’nda aşure etkinliği düzenlendi.

Okul bahçesinde düzenlenen aşure etkinliğine İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Ezer, Ak Parti İlçe Başkanı Esvet Sarıoğlu, çok sayıda veli ve öğrenci katıldı.
Etkinlikte, yüzleri hayvan figürleriyle boyanan çocukların neşesi dikkatlerden kaçmazken, minikler, palyaço eşliğinde gönüllerince oyunlar oynadılar.
Etkinliğin sonunda okul idaresi tarafından konuklara aşure ikramları yapıldı.
1
OKUL SERVİSLERİNDE YENİ DÖNEM BAŞLADI!
60623 kez okundu
2
AKÇAKOCA’DA “KADIN SESLERİ” KONSERİNE YOĞUN İLGİ
17223 kez okundu
3
Akçakoca’nın Eğitimcilerinden İhtiyaçlı Ailelere Yardım
17031 kez okundu
4
O KADAR KADRO BEKLEYEN VARKEN AKÇAKOCA’DA AYNI KİŞİ 3 KURUMA YETKİLİ YAPILDI
16259 kez okundu
5
Dersten Aldırdığı Çocukları Karakol ve Hastane Koridorlarında Dolaştırdı
15647 kez okundu