Düzce Arıcılar Birliği Başkanı, Türkiye Arıcılar Birliği Yönetim Kurulu üyesi Cafer Kaba ve yönetimden arkadaşları, Düzce valisi Zülkif Dağlı’yı makamında ziyaret ettiler.

Vali Dağlı ile tüm arıcılar adına daha önce Düzce’de kurulmuş olan dolum tesisindeki makina ve ekipmanların yenilenmesi için hazırlayacakları proje üzerine konuştular.
Yenileme çalışmalarıyla ilgili olarak bir proje hazırlayan Cafer Kaba ve ekibi, bu projenin MARKA (Doğu Marmara Kalkınma Bankası) desteği ile hayata geçirilmesi noktasında Vali beyden destek istediler.

Ayrıca tüm sertifikalı arıcılar için % 50 hibe destekli KOSGEB hibelerinden yararlanılması konusunda da istişare yaptılar.
Vali Dağlı her iki konuda da destek vereceğini söyledi.
1
CHP’Lİ VEKİL TALİH ÖZCAN ALTUNÇAY GÖLETİ İŞİNİN PEŞİNİ BIRAKMIYOR
26746 kez okundu
2
MHP’NİN DÜZCE VE İLÇELERİNDE ADAYLARI BELLİ OLDU
15619 kez okundu
3
CHP’liler Akçakoca sokaklarını turladı… Çocuklara bayrak ve balon dağıttı
9913 kez okundu
4
HACDAN DÖNEN FARUK ÖZLÜ’NÜN İLK DURAĞI AKÇAKOCA OLDU
9739 kez okundu
5
Cüneyt Yemenici Tüm Gelirini Kızılay’a Bağışladı!..
9546 kez okundu