Akçakoca Belediye Başkanı Okan Yanmaz, son başbakan Binali Yıldırım ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirerek bayramını kutladı.
Akçakoca’da yaşanan sel afetinin ardından Akçakoca’ya gelen Yıldırım, incelemeleri sırasında Akçakoca belediye başkanlığını da ziyaret etmiş, Okan Yanmaz kendisini makamda ağırlamıştı.
Akçakoca sevgisini her fırsatta dile getiren Yıldırım’ın ziyaret jestini unutmayan Başkan Yanmaz, bugün Yıldırım’ı telefonla arayarak görüşme yaptı.
Son başbakan Binali Yıldırım’ın bayramını kutlayan Başkan Yanmaz, kendisinden bir emrinin olup olmadığını sordu.
Yıldırım da Başkan Yanmaz’a selam ve sevgilerini iletti.
.
1
CHP’Lİ VEKİL TALİH ÖZCAN ALTUNÇAY GÖLETİ İŞİNİN PEŞİNİ BIRAKMIYOR
26746 kez okundu
2
MHP’NİN DÜZCE VE İLÇELERİNDE ADAYLARI BELLİ OLDU
15618 kez okundu
3
CHP’liler Akçakoca sokaklarını turladı… Çocuklara bayrak ve balon dağıttı
9912 kez okundu
4
HACDAN DÖNEN FARUK ÖZLÜ’NÜN İLK DURAĞI AKÇAKOCA OLDU
9722 kez okundu
5
Cüneyt Yemenici Tüm Gelirini Kızılay’a Bağışladı!..
9545 kez okundu