DOLAR 46,2874 0.15%
EURO 53,6017 -0.16%
ALTIN 6.277,080,31
BIST 13.938,481,42%
BITCOIN 29688341,22%
Düzce
23°

HAFİF YAĞMUR

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

AKÇAKOCA’DA 19 MAYIS COŞKUSU ÇELENK SUNUMUYLA BAŞLADI
5546 okunma

AKÇAKOCA’DA 19 MAYIS COŞKUSU ÇELENK SUNUMUYLA BAŞLADI

ABONE OL
19/05/2026 10:16
AKÇAKOCA’DA 19 MAYIS COŞKUSU ÇELENK SUNUMUYLA BAŞLADI
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Haberin videosunu izlemek için aşağıdaki linki tıklayınız:

https://www.facebook.com/reel/2683447815388463

………………………………………………………………………………………………..

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Akçakoca’da düzenlenen resmi tören, sabah saatlerinde Hükümet Konağı önündeki Atatürk Anıtı’nda gerçekleştirilen çelenk sunumuyla başladı.

Saat 09.30’da başlayan törene Fikret Albayrak, belediye başkan yardımcısı Naim Top, İlçe Gençlik ve Spor İlçe Müdürü İshak Sönmezoğlu, ilçenin askeri ve mülki erkanı, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının başkan ve yöneticileri ile öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Törende ilk olarak Akçakoca Gençlik ve Spor İlçe Müdürü İshak Sönmezoğlu tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu. Çelenk sunumunun ardından saygı duruşunda bulunuldu ve hep birlikte İstiklal Marşı okundu.

Duygu dolu anların yaşandığı törende, vatandaşların yoğun katılım göstermesi dikkat çekti. Resmi törenin sona ermesinin ardından protokol üyeleri ve vatandaşlar, Akçakoca Stadyumu’nda gerçekleştirilecek 19 Mayıs kutlama programına katılmak üzere tören alanından ayrıldı.

19 Mayıs’ın ruhuna yakışır görüntülerin oluştuğu programda, gençlik ve milli birlik vurgusu ön plana çıktı.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.