21-27 Mart Dünya Ormancılık Haftası nedeniyle Kaymakamımızın öncülüğünde Daire amirleri,Sivil toplum kuruluşları, okullarımız, Üniversite ve Altınçay köyü halkı birlikte fidan dikim töreni yapıldı.

Tören yapılan alana 600 adet kestane fidanı dikildi.
Fidan dikim töreninin akabinde katılımcılara çeşitli ikramlar sunuldu.



2
Filiz – Murat Oymak çifti ikinci çocuklarını kucaklarına aldı
6540 kez okundu
3
AKÇAKOCA’DA DENİZE GİREN BİR KİŞİ BOĞULDU
6369 kez okundu
4
BALATLI GÜREŞ AĞASI FATİH MUTLU’DAN GELENEĞE GÜÇLÜ DESTEK!
6080 kez okundu
5
YEMENİCİ AİLESİ ÇOCUKLARIYLA BİRLİKTE KARIN KEYFİNİ ÇIKARDI
5907 kez okundu