ANADOLU GENÇLİK DERNEĞİ her yıl geleneksel olarak düzenlemiş olduğu Siyer-i Nebi yarışmasında dereceye girenlere ödüllerini verdi. Ödüller, ilçe başkanı Necati Can tarafından takdim edildi.
Bu yıl Düzce genelinde birinci ve ikinci olan öğrenciler Akçakoca Mustafa Açıkalın ortaokulda, üçüncü ise Akçakoca imam hatip ortaokulunda hediyelerini aldı.
Dereceye giren öğrencilere ve desteklerini esirgemeyen öğretmenlere teşekkür eden AGD Akçakoca ilçe başkanı Necati Can, azimli gençlere başarılarının devamını diledi.



.
1
CHP’Lİ VEKİL TALİH ÖZCAN ALTUNÇAY GÖLETİ İŞİNİN PEŞİNİ BIRAKMIYOR
26746 kez okundu
2
MHP’NİN DÜZCE VE İLÇELERİNDE ADAYLARI BELLİ OLDU
15618 kez okundu
3
CHP’liler Akçakoca sokaklarını turladı… Çocuklara bayrak ve balon dağıttı
9913 kez okundu
4
HACDAN DÖNEN FARUK ÖZLÜ’NÜN İLK DURAĞI AKÇAKOCA OLDU
9726 kez okundu
5
Cüneyt Yemenici Tüm Gelirini Kızılay’a Bağışladı!..
9545 kez okundu